Stay with you darl!

Thursday, August 5, 2010

Borak kosong

    Emmm..tak ada ape pun yang ingin diceritakan sekarang..hari-hari sibuk untuk mengejar impian..percaya masa akan tiba dan saya dapat bersamanya selalu..=)
    Last week dapat jumpe mr i sekejap sahaja..sebabnya,mr i harus balik melaka dan i pulak kena pergi terus berjuang habis-habisan sehingga demam ahad yang lalu haha..then MC 2hari..rehat la dirumah sendirian..
    Mr i call semalam dan dia berkata tentang cincin merisik ,cincin bertunang...Apakah ini hanya soalan atau perkara yang bakal mr i lakukan? Bilakah? Benarkah? Uishh ngeri bila memikirkannya..Untuk tidak merasa kecewa, saya pun melupakan perkara itu pada waktu kejadian..tapi paling saya nantikan..kedatangan mr i ke KL...yeeahaaaa!sukanya saya..namun saya ada kerja yang perlu diselesaikan.bagaimana mahu berjumpa dengan mr i nt...=(

2 comments: