Stay with you darl!

Saturday, September 10, 2011

Kerja di pagi Sabtu

Mock run lagi?!emm tu masa ai dapat tahu yang akan ada mock run on 10/09/2011..meaning tak dapat nak berfoya-foya kat Mid Valley tu..kiciwa kiciwa..

Kenapa eh bila ada mock run kena datang office awal dari waktu pejabat..pukul 8.00pagi..?awal tuh..sacrify weekend di office..ahad basuh baju untuk seminggu..owh sungguh penat..ini belum lagi ai tinggal serumah dengan husband kan..camne la agaknya nanti..double triple penat ke or kepenatan dapat dikurang 50%?? or si suami yang buatkan semua kerja rumah..hehe berangan sungguh ai..

Lambat pulak aktiviti  ni nak habis..kepala dah sakit dah..tilam kat rumah tu dah siap memanggil dah..bantal siap berteriakan memanggil..mana boleh tahan..kecut hati rasa..hahaha..

Next weekend diharapnya ada aktiviti yang besh..emm tunggu dan lihat..diharapkan tidak mengecewakan mood ai yang penuh dengan bunga2 dan rama2 ni..and yang palinggg penting tidak perlu kerja dihari sabtu lagi!!

Lapaaaa..tak da ke orang nak jemput ai ke rumah terbuka ni..nak makan rendang..uishhh sedapnye..xpe..petang ni nak pi kat bangsar south cari rendang and lemang tepi jalan..teringin bebenor dah haa..Mesti cari petang ni!heee ( ini laa perangai orang kuat makan haha..xsedar berat pas raya sudah naik 3kg..)

Bila nak balik ni?? sila ucapkan "Selamat Pulang Nisa.."

3 comments:

  1. cantik la layout baru ni
    font dia pn cantik..heee..
    font apa?

    ReplyDelete
  2. yang header to permenant marker
    yang blog tu schoolbell
    hehe tukar..bosan..naem tolong cantikkan nisanye blog bleh?hehe (parttime)

    ReplyDelete
  3. hehe..naem dh tgk dia pnya source tadi..
    suka la tengok schoolbell tu..cam kanak2..haha
    isk..naem mana pandai..semua cari readymade template

    ReplyDelete