Stay with you darl!

Friday, April 13, 2012

13April2012

Salam

Sekarang ni ai mempunyai perasaan yang sangat tidak dapat ai describe kan..apakah perasaan ini sebenarnya.. Bermula bila suami pergi tengok wayang hari Rabu lepas.. Haih tak dapat nak luahkan segala yang terbuku di hati ni.. Alangkah seronoknya ada program yang boleh mereset otak,pikiran, dan perasaan ai.. Tak seronoknya perasaan ini.. Sangat tidak seronok..

Tentang si manja..
Semalam macam ade movement dalam perut yang dapat ai rasakan..macam letupan kecil..itu reaksi dari si manja ker?emm konpius jer..bila tanya pada kakak-kakak di opis mereka kata, lain-lain rasa..tak tahu nak jelaskan bagaimana..uwaaa..masih tak menjawab pada persoalan ai,betul ke itu reaksi awal dari si manja dalam perut ai ni..then pi pulak tanya adik ai yang amik medic tu..dia cakap ada keberangkali benar baby dah 'kick' mummy dia..hehe wahhh tapi bukan 100% sure okey..namun telah cukup membuatkan diri teruja yang teramat sangat..akan tetap terus menunggu hingga saat kamu dilahirkan nanti..insyaAllah..

Hari ni lunch makan rotiboy..uihhh sungguh kenyang..sedap bun ni tapi tak boleh la makan selalu sebab dia ada coffee kan..kalau yang buttermilk tu boleh la nak makan selalu dan banyak-banyak..suatu hari nanti,ai nak try la buat bun ni..

Hari ni minta hubby jemput ai dan bawa ke Anson Bay..tapi dia tidak mahu..dia cakap lagi..minggu depan kita jumpan kan..emm cedih jer..rasa macam tak dapat nak tunggu jer..*sigh*

No comments:

Post a Comment