Stay with you darl!

Thursday, December 9, 2010

Bila cinta kini tak lagi bermakna...

Aku semakin fedup!fedup!tension!sakit hati!dengan sikap mereka. Kenapa mereka rasa mereka sangat hebat ker? memang bila aku cakap cmni akan ade yang cakap,"ko la yg pk hebat!" haa aku xhebat tp nk berlagak hebat..sbb mereka disekeliling aku hanya hidup dengan hipokrit. depan org,lain,depan aku,lain..treat aku mcm aku xde perasaan.biar pon aku tahu kau tidak ade perasaan tp sedar la orang sekeliling ko ni ade perasaan.

Patutkah aku akhiri perang perasaan ini?

Aku dh tersilap langkah..dan xmampu nk mengundur..hanya 1 jalan yang pasti Allah swt tidak suka..Ampunkanku Ya Allah..Sesungguhnya semua kesilapan ini berpunca dr aku sendiri sehingga aku dh xsanggup nak menghadapi n bersama dengan orang yang xde perasaan seperti dia. baru kini aku sedar,dia xikhlas menyayangi aku..aku rasa dinginnya kasih sayangnya...



Dia tidak ikhlas menyayangi saya.......='(

Double Trouble, Single Simple..mungkin kami xde jodoh lg

2 comments:

  1. salam kesygn sy...

    em... sedih baca luahan kamu.. apa pun.banyak mengadu dan memohon dengan Allah. DIA tak pernah kecewakan kita.
    Selagi boleh sabar, sabar terus. Allah pasti bersama dengan orang yang sabar.
    Lagi satu, Allah takkan uji kita jauh dari mampu kita.
    Mudah2 an kita sentiasa dalam limpahan rahmatNya.

    Jangan malu untuk memohon merintih denganNya.
    Semoga Allah melindungi kalian :)

    ReplyDelete
  2. saya bukan seorang penyabar..
    tapi bukan saya xcuba..

    terima kasih kamu..
    saya ingin jd baik seperti kamu..

    ReplyDelete