Stay with you darl!

Saturday, December 11, 2010

Masa untuk muhasabah diri..

Mungkin bagus juga kami begini..aku perlu menilai kembali ape yang telah aku lakukan sebelum ini..dan aku berharap dia juga menilai setiap perbuatan dia...Mungkin diri sini kami dapat perbaiki diri masing-masing..n  especially aku la kot...aku memang bukan seorang penyabar...dan itu yang harus aku terapkan dalam diri..BERSABAR.aku  tahu aku salahhhhhhhhhhhhh!

Thanks to naem,kakak2 opis..sebab banyak memberi nasihat..saya sayang kamoo semua...

Kat opis nih..kena kerja..seronok gak kena keje at weekend ketika emosi xstabil..hehe..at least i can forget my personal prob sekejap..

Jauh disudut hati,rindukan dia...='(

2 comments:

  1. bersabar terus.
    insyaallah pasti ada sinar nanti
    semoga Allah terus memelihara cinta kalian

    ReplyDelete
  2. Amin..
    terima kasih kesayangan saya...
    yang terbaik juga tuk kamu dear..

    ReplyDelete