Stay with you darl!

Thursday, December 2, 2010

Hari-hari gadoh!

Well..marriage is not easy not like makan kacang meh..for me very tough! especially..husband n wife jarak jauh nih..ramai orang cakap yang anak sulong kalau kawin dengan anak sulong, emmm memang habis la..is that true?noe wat,sometime i try to prove to them that all those things is crap!naaa kadang2 kebetulan pula its happen..xboleh nak kata apa la..huhu..

Marriage is wat ah?kawin sbb suka tengok orang lain kawin?kawin sebab mahukan zuriat cepat-cepat?kawin sebab dah memang nak kawin even xde duit pon..?kawin sbb u sendiri cari pasal??if ade peluang berpatah balik mahu saja diri ini single mingle.tahu,xbaik cakap mcm tu tapi memang dlm hal perkahwinan ni,banyak sangat dh terluka,sehingga kadang-kadang rasa parah hingga masuk ICU..(melampaunye perumpamaan ini) tapi betul..semua ini berlaku, adakah disebabkan jarak atau sikap masing2 yang tidak boleh give n take atau yang tak boleh nak bagi peluang pada pasangan nak menyesuaikan diri hidup sebagai suami isteri? baru 2bulan,sudah mampu buat aku rasa seperti bertahun-tahun lama bersamanya..hari-hari ada saja isu yang ingin dipertengahkan.Sebenarnya saya sangat sayangkannya..tapi sayang saya itu nampak seperti saya tidak sayangkannya....btl ker?mungkin salah cara saya menyayangi dia..

Hanya dia suamiku..

Maafkan...Saya tahu kamu adalah yang terbaik dalam hidup saya..siapa yang mahu hari-hari bergado..saya juga xmahu xmahu xmahu xmahu

No comments:

Post a Comment