Stay with you darl!

Thursday, June 28, 2012

Saya sayang suami saya.

Salam..
Salam sejahtera..

Saya sayang suami saya..
Saya akan sentiasa sayang suami saya..
Saya akan sentiasa rindukan suami saya..(Memang pun rindu sentiasa..Kalau jumpa pun masih rasa rindu..Sentiasa nak dia peluk sahaja..Haihh..mesti suami rimas juga tapi dia tak cakap cuma dia tak pelok la...Mula la merajuk cakap dia tak sayang saya..Bila dia pelok selalu,saya lagi la suka.hahaha..*gatai.. Selalu merungut kat suami kata, saya kurang kasih sayang!hahaha)

*Saya yang sukakan perhatian suami*

Terima kasih by untuk semua pengorbanan by..
Tak pernah nak dapat agak suami saya ini bagaimana orangnya..
Selalu kata,dia tidak sayang saya..Tak peluk pun cakap dia tak sayang..
Cakap tak tengok muka pun kata dia tak sayang..
Tak dapat apa yang diinginkan pun,kata dia tidak sayang..Selalu nak merajuk dengan dia..
Tapi suami tetap berikan apa yang saya minta walaupun mengambil masa yang lama..
Hari-hari dia cakap "I love you",bukan hari-hari malah setiap kali abis cakap di telefon..tapi masih cakap dia tak sayang..Kalau berjumpa pun, sekejap-sekejap cakap I love you pun masih cakap suami tak sayang..
Emmm camna saya jadi isteri ni.....???

Saya sayang suami saya..사랑해(요)
Selamanya sayang by.....

Suka bila ingat saat antaranya yang latest..Ketika dia membantu menolong mengemas bilik sewa saya..Tapi aritu, dia nak suh gak kemas bilik walaupun saya cakap,saya sangat tidak larat..Dia berdegil nak buat gak,jadi saya cume pemerhati ,pengarah dan tempat untuk dapat approval nak buang ke tidak..Saya pun merungut semua dia nak buang..Saya tahu dia pun penat..Tapi dia tak marah pun,sempat buat sesuatu yang suwiit dan pujuk suh duk atas pangku.Yeay!Sejak pregnant dah lama saya tak dapat duduk atas pangku dia..Maklumlah berat kini 75.5kg okey..Heee suka..Suami suka buang barang,isteri suka simpan barang..Hahaha

Suami sibuk uruskan rumah kat teluk intan sendirian untuk bagi dan masuk rumah on this Sunday..
Itu pun masih kata tak sayangkah?

1 comment:

  1. sayang yang tak terucap.haha
    lenkali jgn pk bkn2..
    tp maklumla.mengandung ank sulung memang emo lebih..
    homaigodd...beratnya nisa :P
    takpa..nanti turun balik

    ReplyDelete